czwartek, 17 kwietnia 2014

Zakupy !

Hej ! :)

Tak jak wspominałam wczoraj wybrałam się na zakupy, bo jak to zwykle bywa kiedy coś się konczy to zwykle wszystko na raz . ;) Zajrzałam do natury i tam zaopatrzyłam się w trzy  produkty :




1.Korektor marki KOBO ,jako że mój ulubieniec z Bell jest na totalnym wykończeniu zakupiłam ten. Moge powiedzieć po pierwszym użyciu ze pod oczy sie nie nadaje.. niestety jest za ciężki , ale już moja w tym głowa żeby znaleźć dla niego ine zastosowanie ;)




2.Cień o pieknym odcieniu zieleni/mięty ? Możecie go podziwiać w tym makijażu :

P.s Dzisiejszy makijaż ;)




3. Korektor oczywiście wszystkim znany z Catrice. Kiedy Kobo nie sprawdzil sie pod oczy to ten.. ahh piękne zakrył wszystkie cienie ! :)

Następnie zajrzałam do Rossmana i GoldenRose:



Eyeliner w żelu z maybelline . Oczywiście wybaczcie że już w nim "paćkałam" ale nie moglam sie powstrzymać :D Dołączony pędzelek też jest całkiem fajny :)




No i róż z GR . na stoisku wydawal mi się jaśniejszy ale nie jest mocno pomarańczowy ( uwierzcie na slowo ! ) bo oczywiście zdjęcia przekłamują ten odcień ;)
w golden zakupilam jeszcze dwa lakiery do paznokci ale zdjęć zapomniałam zrobić :D
wybaczcie :)


Cóż niewiele tego a z kieszeni jak zwykle ubyło więcej niż zakładałam :D

to Tyle dziewczyny ;)

Buziaki wielkie!
M


5 komentarzy:

  1. Cień jest śliczny, korektora z Kobo nie miałam, ale uwielbiam ich matujący podkład. Na ten liner mam straszną chęć i chyba w końcu go sobie kupię :):)
    Spoko zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy :).
    Miętowy cień jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio kupiłam kamuflaż Catrice :) Krycie mega ! Szkoda tylko, że radzi sobie z zakamuflowaniem koloru, a nie sprawi cudu i nie spłaszczy faktury niektórych paskudników :P

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta zieleń;):)

    Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam!
    http://glammadz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakupy :) te cienie z Sensique wydają się na prawdę fajne, wypatrzyłam sobie dosyć neutralny odcień i wybiorę się po niego na dniach do Natury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za opinie ;)