niedziela, 29 września 2013

Wypadanie włosów - podumowanie

hej ;)

Dzisiaj chcialabym wrócic do tematu wypadajacych wlosów.Biore wlasnie trzeci blister Vitapilu, stosuje regularnie przy każdym myciu nafte kosmetyczna no i wlasnie sobie przypomnialam , że nie wspomnialam wam o jeszcze jednej rzeczy godnej polecenia, która wlasnie mi sie skonczyla.Jest to produkt marki DERMENA - żel hamujacy wypadanie wlosów. Ciezko mi ocenic wszystkie produkty oddzielnie ale moje wlosny znowu nabraly duzej objetości i juz wypada mi góra 10 włosów przy myciu :). Pojawilo mi sie takze duzo baby-hair .



dermena firmy pharmena.
opis producenta:
"Żel został opracowany z myślą o pielęgnacji zarówno skóry głowy, jak również włosów. Dzięki zawartości substancji czynnej pochodzenia witaminowego regeneruje mieszki włosowe, poprawia ich ukrwienie, zapobiega powstawaniu stanu zapalnego, a w konsekwencji zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów. Nie natłuszcza i nie skleja on włosów i bardzo dobrze się wchłania. Nie powoduje podrażnień skóry. 
Wskazania do stosowania:
* nadmierne wypadanie włosów o różnym podłożu
* zapobieganie stanom zapalnym skóry głowy, również z współistniejącym łojotokiem i łupieżem
Żel DERMENA może być stosowany codziennie. W celu uzyskania efektów należy stosować go co najmniej trzy razy w tygodniu. Żel może być używany w sposób ciągły."



Ja stosowalam go po kazdym umyciu glowy.Nie przetluszcza włosow przy skórze głowy.Nie ma wpływu na sklejanie sie włosów i nie pozostawial u mnie zadnego bialego osadu jak to bylo u niektorych dziewczyn oeniających produkt.
Jest bardzo wydajny , używalam go bez przerw prawie 9 miesiecy :)

Moge serdecznie go polecic z czystym sumieniem :)



Dalej mam zamiar uzywac nafty oraz dokonczyc branie Vitapilu.

a jak wasza walka z wypadaniem? 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za opinie ;)