sobota, 2 sierpnia 2014

Makijaż paletką sleek snapshots + Mary Lou - jedno z marzeń spełnione :)

hej ! :)

Dawno mnie nie było .. te upały i brak weny niestety odbiły się na prowadzeniu bloga ale już do was wracam z nowościami oraz makijażem. :)

Makijaż inspirowany był jedną z youtuberek która wykonała go kosmetykami MAC. ( Zmalowana). 
Ja natomiast użyłam tańszych cieni :). Pamiętajcie że jest to inspiracja .
Propozycja ta bedzie idealna dla wszystkich zielonych tęczówek. :)

No więc czas na zdjęcia :


tak prezentuje sie paletka , jesst to moja 3 paleta sleeka o dalej jestem zaskoczona pigmentacją tych cieni.
Naprawde serdecznie wam polecam ! :)




1.Zaczełam od zaznaczenia załamania powieki cieniem o nazwie : purple haze.
2.Następnie płaskim pędzlem w środkowa część powieki ruchomej wklepałam cień z tej samej paletki : Lotus flower.
3.W wewnętrzny kącik nałożyłam zieleń dla przełamania : pomieszałam dwa odcienie : Kiwi flower oraz green iguana.
4.Matowym beżowym cieniem o nazwie Sand Walker zmatowiłam łuk brwiowy.
5.Dolną powieke przejechałam tym samym pędzlem którego używałam do cienia purple haze.
6.Narysowałam kreskę i wytuszowałam rzęsy. i gotowe :)







Użyte kosmetyki:

Twarz - Podkład vichy dermablend , bronzer Ck , rozświetlacz Mary Lou
Oczy : Paletka Sleek Snapshots , eyeliner manhattan , tusz lovely.
Brwi: Kredka do brwii catrice , żel do brwii MIYO


______________________

Jak zapewne wiecie przebywam aktualnie we Wrocławiu . Ale po powrocie szykuje się sporo nowych notek bo mam bardzo duzo pomysłów :)

Chciałabym teraz pochwalic wam się jedną rzeczą która na mojej chciejliście była już pare dobrych miesięcy . A mianowicie jest to : MARY LOU <3



Jestem zachwycona, zakochana , zauroczona tym produktem od pierwszego muśnięcia ;)


i to by było na tyle.
Buziaki kochani !

M.

3 komentarze:

  1. Świetna paletka:) a Mary Lou jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny makijaz :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:21

    This is a topic that is near to my heart... Thank you!

    Where are your contact details though?

    Look at my blog post; best dating sites

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za opinie ;)