czwartek, 27 lutego 2014

Koral z różem

Hej ;)

Dzisiejszy makijaż inspirowany makijażem z bloga Aliny , moja propozycja jest troszeczke inna przedewszystkim dolną powiekę wykończyłam kredką w odcieniu fuksji .

Moja inspiracja:
http://www.alinarose.pl/2013/01/makijaz-koral-na-impreze-koncert.html


Proszę bardzo :




Twarz: Revlon colorstay, róż inglot
Oczy: Paleta bf , kredka chanel,tusz lovely,eyeliner essence , brwi paleta z essence.
Usta: tylko pomadka nivea ochronna :)



Mi sie podoba :D
Taki akcencik wiosenny , w koncu na dworze piekne sloneczko :)


Buziaki
M.






6 komentarzy:

  1. Anonimowy19:35

    ale sobie grzywke zrobilaś... wycięcie trzech włosów na krzyz to nie grzywka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah . bez komentarza inteligencja Twoja mnie poraża ;)

      Usuń
  2. Anonimowy20:12

    Górna powieka super, dół niestety na nie. Efekt całościowy 4- ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się właśnie ten dół oka podoba! Co to za oczojebne różowe cudo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kredka chanel ;D Mam znajomego ktory sprzedaje kosmetyki z wyzszych półek cenowych ale w dobrych cenach ! Cena 10 zl <3 :D

      Usuń
    2. oo :) a powiedz mi czy znajomy ma podkłady chanel? :)
      I czy to rzeczywiście chanel? :)

      Usuń

Dziekuje za opinie ;)