poniedziałek, 3 lutego 2014

Nowości lutego

Hej,


 dzisiaj odebrałam paczke i chciałabym pokazać wam dwie nowości.


Pierwsza z nich to pędzelek hakuro h78.
 Musiałam zamówić sobie mniejszy pędzel do rozcierania niż mój maestro 479.
 Jeszcze go nie testowałam ale jest baardzo mięciutki i myśle , że właśnie będzie bardziej precyzyjniejszy niż maestro ze względu na swój rozmiar.

Druga to paleta pomadek ze Sleeka. 



Paletka posiada: 1 szminkę błyszczącą, 1 matową i 2 satynowe.


Zdjecie w świetle dziennym.


Lip4 - Lipstick Palette marki Sleek. 
Paleta składa się z 4 różnych odcieni szminek. Kremowa konsystencja pozwala dokładnie pokryć usta. Zestaw wzbogacono o lusterko i pędzel. Całość umieszczono w plastikowym etui z logo producenta.



1.Zdjecie bez lampy
2.Z lampą



Oczywiście za dużo powiedzieć nie mogę , ale na pierwszy rzut oka i pierwsze wrażenie bardzo pozytywne .


Buziaki :)





5 komentarzy:

  1. Anonimowy20:25

    post o niczym

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:52

    Nie przejmuj się!!
    pomadki są fajne ale moze pokaż je na ustach interesuje mnie 2 z prawej
    jaki koszt takiej palety? oczywiście jeśli to nie tajemnica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka kosztuje 39,99 ja zamawialam ze strony ladymakeup.pl/sklep :)

      Okej zrobie swatche na ustach :)

      Usuń
  3. Anonimowy21:03

    Pierwsza z prawej bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za opinie ;)